Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Ocak 2014 Pazartesi

HARDALLI PATATES SALATASI


HARDAL SOSLU PATATES SALATASI

Farkli bir patates salatasi paylasmak istiyorum bugun. Cok basit ve cok leziz hele et ya da tavuk yemeklerinin yaninda super oluyor. Esim de severek tukettigi icin ara ara yapiyorum. Galiba genelde tavuk yaninda yapiyorum. Bende hos bir anisi da var. Evliligimizin ilk yilinda esimle Chicago yakinlarindaydik ve esimin is yerinde yemistim bu salatayi taa 2009 senesinde. O gun bugundur hardal deyince aklima ilk hep bu salata gelir. Nefisss... Deneyin bence ;)

MALZEMELER:
  • 3 adet orta boy haslanmis patates
  • 1 adet kirmizi sogan
  • Kornison tursu
  • 4-5 yemek kasigi yogurt
  • 3 tepeleme tatli kasigi mayonez
  • 3 tepeleme tatli kasigi hardal
  • az biraz tuz

YAPILISI:
  • Klasik patates salatasi yapar gibi haslanmis patateslerimizi dograyip biraz tuzluyoruz.
  • Kirmizi sogani ister kup kup ister yarim ay seklinde dogruyoruz.
  • Kornison tursulari dilimliyoruz.
  • Yogurt, mayonez ve hardali guzelce karistirip sosumuzu hazirliyoruz.
  • Patates, sogan ve tursulari sos ile karistirip salatamizi tamamliyoruz.
  • Salatamizin sunumunu şıklaştırmak istersek servis tabaginin tabanina kivircik marullari disariya sarkitacak sekilde yerlestirip onun uzerinde servis edebiliriz.

AFIYET OLSUN...

6 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

hardallı denemedim ama görüntü nefis canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Özgen dedi ki...

Nefis çok iştah açıcı bir salata sevgiler...

CANBOGAZDAN dedi ki...

mutfagabuyrun icin ;
denemelisin mutlaka Sevda ablacim. sagolasin, opuyorum ;)

CANBOGAZDAN dedi ki...

Özgen icin ;
tesekkur ederim canim, sevgiler :)

LeylaK dedi ki...

1 kutu hardal dolapta açılmamış duruyor, benim elim hiççç gitmiyor ona :) Bari patates salatasında değer bulsun, nefis olmuş...

CANBOGAZDAN dedi ki...

tesekkur ederim, sevgiler :)