Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Şubat 2014 Çarşamba

ANNE KURABIYESI (20 adet)


SIVI YAGLI KOLAY KURABIYE

Tarifi hamaratanneden aldim. Az malzemeli basit bir kurabiye. Goruntusu lor kurabiyesine benziyor. Sivi yagli olusu ve ozel bir malzeme icermemesi cayinizin yanina istediginiz her an yapabilme kolayligi sagliyor. Buzdolabinda 4-5 gun saklayabilirsiniz. Tarifte karbonat da vardi ama ben sadece kabartma tozuyla yaptim iki yapisimda da.


MALZEMELER:
  • 1 su bardagi toz seker
  • Yarim su bardagi sivi yag
  • Yarim su bardagi sut
  • 2 adet orta boy yumurta (sarinin 1i uzerine surulecek)
  • 1 paket kabartma tozu
  • Aldigi kadar un
  • Uzerine serpmek icin toz seker

YAPILISI:
  • Yumurta, seker, yag ve sutu karistirma kabinda cirpiyoruz.
  • Un ve kabartma tozunu ekleyip ele yapismayan bir hamur yoguruyoruz.
  • 20 adet kurabiye yuvarlayip yagli kagit serili tepsiye diziyoruz.
  • Uzerlerine yumurta sarisi surup toz seker serpiyoruz.
  • Onceden isitilmis 180 dereceli firinda pisiriyoruz.

6 yorum:

özlem dedi ki...

ellerine sağlık çayımın yanına alıyorum 1 tane.

CANBOGAZDAN dedi ki...

afiyet olsun :)

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık çok severim böyle anne kurabiyelerini ben yoğurt kullanıyorum sevgiler...

CANBOGAZDAN dedi ki...

sagol canim :)

HepYazar dedi ki...

anne eli değmiş gibi :) fazla yemeyin diyorsunuz ama nasıll yapmayalım da yemeyelim de :) ahh bu yemek işi tam bir zevk. emeğinize sağlık.

http://hayatin-puf-noktalari.blogspot.com.tr/

CANBOGAZDAN dedi ki...

:) tesekkur ederim icten yorumunuz icin, sevgiler...