Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Mart 2014 Salı

KREMALI ÇİKOLATALI PUDİNG



EV YAPIMI CIKOLATALI PUDING 2

Nefis bir tatli, bu aralar bizim evin favorisi diyebilirim. Mutlaka denemelisiniz cunku her seferinde esim bittigine inanamiyor yani inanmak istemiyor bilmem anlatabildim mi :) Tarifi cakeinlife dan aldim. Arkadasa cok tesekkur ediyorum bu tarifi bizlerle paylastigi icin...

MALZEMELER:
  • 1 litre sut
  • 1 su bardagi toz seker
  • yarim su bardagi un
  • yarim su bardagi nisasta
  • yarim su bardagi kakao
  • bir kutu krema (200 ml.)
  • 1 paket bitter cikolata (80 gr.)

YAPILISI:
  • Krema ve cikolata haric tum malzemeyi tencereye alip tel cirpiciyla karistirip kaynayip goz goz oluncaya dek pisiriyoruz.
  • Pudingimiz goz goz olunca ocagi kapatip cikolatayi ekliyoruz ve eriyinceye dek karistiriyoruz.
  • 5-10 dk. ara sira karistirarak tatliyi dinlendirip kremayi ekliyoruz.
  • Mikserle ya da tel cirpiciyla kremayi pudinge iyice yediriyoruz.
  • Servis kaplarina tatlimizi paylastirip buzdolabinda sogutuyoruz.
  • Tatlimizi diledigimiz gibi susleyip soguk servis ediyoruz.

6 yorum:

Limon çiçekleri dedi ki...

Ev yapımı olan herşey güzeldir zaten ellerinize sağlık,enfes görünüyor..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Gercektende tarif süper! Bende de birkac tane var degisik tarifler, artik kafadanda yapabiliyorum bu pudingleri elim alisti,üc gündür benimde aklimda,cocuklarada cok faydali,eline saglik canim seninde,afiyetler olsun!

Pembe Tatlar dedi ki...

Ovvvv harika ellerine sağlık canım :)

CANBOGAZDAN dedi ki...

hepinizi cok tesekkur ederim, sevgiler :)

Behiye Sönmez dedi ki...

Ev yapımı gibisi yok demi :)
bizim evde de çok çabuk bitiyor,onlar yedikçe ben mutlu oluyorum..sizlere de afiyetler olsun sevgiler..

CANBOGAZDAN dedi ki...

valla oyle :) hem icinde ne oldugu belli hem de tadi bir baska oluyor yaa... sevgiler :)