Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Aralık 2011 Çarşamba

EKMEK HAMURUNDAN PİŞİ



Yaninda peynir ve cayla tuketebileceginiz pratik bir kahvaltilik olan hamur kizartmasi tarifimiz...


MALZEMELER:
  • Firindan alinmis ekmek hamuru
  • Un
  • Sivi yag
  • Bardak ya da kurabiye kalibi





YAPILISI:
  1. Firindan aldigimiz (bir gun once alip buzdolabina koyabilirsiniz) mayali ekmek hamurundan istedigimiz buyuklukte parcalar koparip ele yapistigi icin uzerine un serperek inceltiyoruz.
  2. Daha guzel gorunmesi icin cam bardak agzi ile ya da kurabiye kaliplariyla kesiyoruz.
  3. Fazla ununu silkeleyip kizgin yagda her iki yuzunu de kizartiyoruz.
  4. Sicak sicak servis ediyoruz.

* Sivi yagi iyice kizdirip hamurlari yaga atarsak ve pisirme esnasinda da yagi yakmadan sicak kalmasini saglarsak kesinlikle yagli olmuyor.

9 yorum:

Aktuelmoda dedi ki...

Bayılırım :)) Nasıl canım çekti şimdi.Peynir ve domatesle süper oluyor gerçekten,ama sıcak sıcak yennicek mutlaka, ellerinize sağlık..

mutfagabuyrun dedi ki...

bende hep fırından alıp yapıyorum canım.harika olur bilirim.ellerine sağlık.afiyet bal olsun.öpüyorum.

CANBOGAZDAN dedi ki...

Aktuelmoda icin ;
Tesekkur ederim canim, eşim de soguyunca sevmiyor :)


sevda icin ;
Sagolasin ablacimm ben de cok opuyorum :)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

çok pratik çok lezzetli bazen acil kurtarıcı bir ikramlık olabilir bence
ellerine sağlık canım
çok öptüm sevgiler:)

CANBOGAZDAN dedi ki...

Tabi neden olmasin... Ben de cok optum Fatma ablacim, iyi geceler :)

Unknown dedi ki...

Bende arada böyşe fırından hamur alır yaparım..
Sıcak sıcak nefis oluyor.
Ellerine sağlık canım..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerine sağlık canım,
Bu pişilerle beni yıllar önceye götürdün.
Çocuklarım küçükten pek yapardım.
Sevgilerimle...

özlem dedi ki...

Arkadaşım,Yaşamınca güzel yıllar, mutlu yarınlar, dostça dostluklar hep senin olsun. MUTLU YILLAR

CANBOGAZDAN dedi ki...

Hayat Cafe Tarifleri icin ;
Sagolasin tatlim...


SEVALCE LEZZETLER icin ;
Tesekkur ederiimm, benden de kucak dolusu sevgiler :)


özlem icin ;
Canim benim sagolasin, insallah. Sana da iyi seneler Özlemcim :)