Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Aralık 2011 Pazartesi

PATATES SALATASI


Yapimi cok basit ve lezzetli bir salata. Cay sofralarina pratik bir tarif. Ya da et yemeklerinin yanina guzel bir eslikci. Ozellikle baligin yanina cok yakisiyor benden soylemesi ;)


MALZEMELER:
  • Haslanmis patates
  • Havuc rendesi
  • Ince kiyilmis Mor lahana
  • Dilimlenmis Kornison tursu
  • Kucuk dogranmis Taze sogan
  • Tuz
  • Zeytinyag
  • Limon suyu


YAPILISI:
  1. Patatesleri kup kup dogruyoruz.
  2. Salata malzemelerini (havuc, mor lahana, kornison tursu, taze sogan) patateslere ekliyoruz.
  3. Tuzunu, yagini ve limonunu ayarlayip servis ediyoruz.

* Biz bu salatayi FIRINDA HAMSI KIZARTMASInin yaninda tuketmistik. Tarif icin TIK TIK

9 yorum:

Erguvan Vakti dedi ki...

Patates salatasını tek başına bile çok severim,ellerine sağlık canım.

mutfagabuyrun dedi ki...

çok severim patetes salatası canım.ellerine sağlık.nefis görünüyor.sevgiler.

Ahu Türkyaşar dedi ki...

En sevdiğim salatadır bu. Ellerine sağlık. Sunumunda harika.. Sevgilerimle.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ellerine sağlık canım benim patates salatası aşığıyım
çok sık yaparım :)çok güzel olmuş bol malzemeli bende yeşillikli severim
hayırlı günler )

zeymurancafe dedi ki...

çok severım cok cok cayla harıka olur ellerıne sağlık canım

CANBOGAZDAN dedi ki...

Erguvan Vakti icin ;
di mi bazen tek basina bile yetiyor... Sagolasin canim, sevgiler :)


sevda icin ;
sagolasin Sevda ablacim, opuyorum :)


Ahu icin ;
Begenmene sevindim canim, tatli kizina opucukler :)


Fatma icin ;
Tesekkur ederim Fatma ablacim, sevgiler...


Zeymuran icin ;
Tesekkur ederim canim, ben de severim cayin yaninda :)

Unknown dedi ki...

Bencedeen çok balığın yanına yakışıyor canım..
Çok severim çok..
Ellerine sağlık canımcım
Öpüyorum.

yemekbiraşk dedi ki...

patates salatasına kim hayır derki herşeyede yakışıyor sevgilerimle..

CANBOGAZDAN dedi ki...

Hayat Cafe Tarifleri icin ;
Sagolasin tatlim, optum ben de :)


yemekbiraşk icin ;
bir nevi kurtarici degil mi :) sevgiler...