Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Aralık 2011 Cuma

HINDISTANCEVIZLI MUFFIN



HİNDİSTANCEVİZLİ TOPKEK

Deneye deneye ulastigim son olculeriyle nefis bir kek. Hindistancevizi seviyorsaniz mutlaka denemelisiniz, tadi damaginizda kalacak... 

Bu harika muffinlerin damagimda biraktigi lezzet tadinda super bir yil diliyorum herkese :) İYİ SENELER !!! 


AZ YAĞLI HİNDİSTANCEVİZLİ MİNİ KEKLER (12 adet)

MALZEMELER :
  • 1 fincan sivi yag
  • 1 fincan su
  • 2 yemek kasigi tepeleme kakao
  • 2 yumurta
  • 2 fincan h.cevizi
  • 3 fincan seker
  • 4 fincan un
  • 1 vanilya
  • 1 kabartma tozu





YAPILISI:
  1. Oncelikle yumurta ve sekeri mikserle cirpiyoruz.
  2. Sonra diger malzemeleri ekleyip kek kagidi yerlestirdigimiz 12 adet muffin kalibina kek harcimizi paylastiriyoruz.
  3. On isitma yapilmis 170 derece firinda kurdan temiz cikincaya kadar pisiriyoruz.

19 yorum:

pastabahçem dedi ki...

ne kadar tatlı ve şirin bu muffinler :) MUTLU YILLAR DİLİYORUMMM

Unknown dedi ki...

Nefissss görünüyorlar canım..
Ellerine sağlık.
Tüm isteklerinin gerçekleşeceği,güzel ve musmutlu bir yıl diliyorum canım..
Sevgiler.

Sule dedi ki...

Ellerinize saglik.. ve iyi seneler.

Ferkay dedi ki...

Yeni yılda tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileğiyle mutlu yıllar canım.

Disalce dedi ki...

gece gece nefisss görünüyo...ellerine sağlık canım....yeni yıla bunlara bakarak girdim:)))

OYA dedi ki...

bunu mutlaka denemeliyim.enfes görünüyor.hindistan cevizine bayılırım.ellerine sağlık.bu arada iyi seneler.....

çeşnici Handan dedi ki...

Sağlıklı ve mutlu bir yııl dilerim.

CANBOGAZDAN dedi ki...

Arkadaslar hepinize guzel dilekleriniz icin ve vakit ayirip bana yazdiginiz icin cok tesekkur ederim, sagolun :) Hepimizin yeni yili kutlu mutlu olsun. HERKESE IYI SENELER !!!

mutfakteyze dedi ki...

çok şirin olmuşlaaaar ^.^ ellerine sağlık...

CANBOGAZDAN dedi ki...

tesekkur ederiimmm :)

özlem dedi ki...

71.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://www.porselendemlik.com/




tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini

01 ocak 2012-1 subat 2012

TARİHLERİ ARASINDA


http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.




SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!

TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.

VE TARİFİNİZE

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA "

BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.

LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.

SEVGİLER

CANBOGAZDAN dedi ki...

Kolay gelsin Özlemcim, bol katilimli bir etkinlik olur insallah :)

anne eli gibi dedi ki...

muffinler nefis görünüyor canım ellerine sağlık,mutlu seneler..

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Ellerinize sağlık, bayılırım hindistancevizli şeylere :)

CANBOGAZDAN dedi ki...

anne eli gibi icin ;
sagolasin canim, sana da iyi seneler :)


Elif'in defterinden icin ;
tesekkur ederim canim vakit ayirip yorum biraktigin icin, sevgiler :)

zeymurancafe dedi ki...

ellerıne sağlık canım muffınler harıka gorunuyor

CANBOGAZDAN dedi ki...

tesekkur ederim canim :)

Egeden Tarifler dedi ki...

Çok hoş görünüyor muffinler :)

CANBOGAZDAN dedi ki...

Biraz gec oldu ama tesekkur ederim tatlim :)