Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Haziran 2014 Perşembe

CILEKLI PARFE


CILEKLI CEVIZLI PARFE


MALZEMELER:
  • 1 poset krem santi
  • 1 su bardagi soguk sut
  • 12 adet cilek
  • 12 adet petit beurre biskuvi
  • 1 cay bardagi findik-ceviz


YAPILISI:
  • Once biskuvileri mozaik pasta yapar gibi kiriyoruz.
  • Cilekleri iyice yikayip minik minik dogruyoruz. 
  • Krem santiyi paket ustu tarife gore hazirliyoruz.
  • Tum malzemeyi krem santiyle karistiriyoruz.
  • Icerisine poset serdigimiz 6 adet cam krem karamel kabina ya da benzerine parfemizi paylastirip dondurucuya kaldiriyoruz.
  • 3-4 saat sonra servis edebilirsiniz.


* EV YAPIMI CILEKLI DONDURMA icin BURAYA TIK TIK lutfen :)

*Amerikan usulu CILEKLI SMOOTHIE icin BURAYA TIK LUTFEN :)

*Katkisiz  CILEKLI LIMONATA icin BURAYA TIK lutfen :)

5 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

sıcak günlerdede harika olur canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Parfelerinle beni bastan cikariyorsun sen! Daha bir öncekini yapamadim,ama yarin kizim geliyor birseyler yapmam lazim,az evvel Janine gitti,iyi gecti,herseyi yetistirdim ama uykusuz kaldim gece ,acaba yetisirmi diye tasalandim uykum kacti sorma!

CANBOGAZDAN dedi ki...

mutfagabuyrun icin;
sagolasin Sevda ablacim, sevgiler :)

CANBOGAZDAN dedi ki...

Bir Terazi Kizi icin:
Serpilcim valla ne kadar beceriklisin bunca isin altindan nasil kalkiyorsun bilmiyorum canim ya. ben bi bicirikla zor basediyorum...

Adsız dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com