Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Haziran 2014 Salı

YUMURTASIZ KEK


YUMURTASIZ SADE KEK

Yumurta alerjisi olanlarin ya da evde yumurtasi kalmamis olanlarin tercih edecegi bir kek.


MALZEMELER:
  • 2 cay bardagi sut
  • 1 cay bardagi sivi yag
  • 1,5 cay bardagi toz seker
  • 4 cay bardagi un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilin

YAPILISI:
  • Once sut, yag ve toz seker iyice karistirilir.
  • Un, vanilin ve kabartma tozu da eklenip kek harcimiz tamamlanir.
  • Kek harcimiz tabani yaglanmis kucuk boy dikdortgen borcama aktarilir.
  • 170-180 dereceli firinda pisirilir.

*Bir dahaki sefere daha kalin bir kek elde etmek icin kucuk boy kare borcamda pisirmeyi dusunuyorum.

2 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Evde un yokken unsuz kek pisirdim,birde yumurta yemeyen Alman kadin icin elmali br tarif denemistim,ama bu sekilde sade kek hic denemedim,evet yemeyenler icin ideal,burda Almanlarin cogu et ve yumurta yemiyor,bende yavas yavas etten sogumaya basladim ! Eline saglik canim,kayit etmeli bunu...

CANBOGAZDAN dedi ki...

sagol tatlim, opuyorum. sevgiler :)