Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Haziran 2014 Cuma

DAMLA SAKIZLI MUHALLEBI


SAKIZLI PIRINC UNLU MUHALLEBI

Damla sakizli vanilinler bir pakette 3 adet olarak satiliyor kullananlar biliyordur. Ben aylar once satin almistim ancak yaptigim 2 tatli-pasta da bize biraz agir gelmisti yayinlamadim. 

Son kalan damla sakizli vanilinle bu muhallebiyi yaptim ve ay keske daha olsa dedirtti bana. Cok hafif, guzel oldu. Her damak zevkine hitap edebilir...


MALZEMELER:
  • Yarim litre sut (2,5 su bardagi)
  • 1 kucuk paket 35 gr.lik pirinç unu ya da 3 yemek kasigi pirinç unu (ne tepeleme ne silme)
  • 5 yemek kasigi toz seker (70 gr.)
  • 1 paket damla sakizli vanilin

YAPILISI:
  • Pirinc unu ve toz sekeri tencereye alip guzelce karistirin.
  • Uzerine sutu ve damla sakizli vanilini ekleyip normal ateste karistirarak pisirin.
  • Kaynadiktan 3 dakika sonra ocagi kapatin.
  • 3-4 kucuk kaseye sakizli muhallebiyi aktarip sogutun.
  • Soguduktan sonra dilediginiz gibi susleyip servis edin.

2 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Bu damla sakizini sevmiyor cocuklar yada benmi cok kullanmistim acaba,ama ben cok severim,valla öyle canim cektiki simdi senin tatlidan,olsada yesek dimi ama!

Biraktigin güzel yorum icin cok tesekkür ederim sana,iyi hafta sonlari dilerim.

CANBOGAZDAN dedi ki...

evet canim ya keske beraber yiyebilsek ya da ekrandan ikram edebilsem :(
ben de sana cok tesekkur ederim tum yorumlarin icin. sana ve cocuklara iyi hafta sonlari, opuyorum :)