Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Haziran 2011 Perşembe

EV YAPIMI ÇİLEKLİ DONDURMA


Bugun bir arkadas sagolsun haber verdi yorumlarda kelime dogrulama cikiyor yorum yazmak zorlasiyor diye. Hic farkinda degildim, kaldirdim hemen umarim olmustur. Daha once de 3-4 arkadas yorum yaziyoruz ama sana gitmiyor diye haber vermislerdi ve yardimlariyla duzeltmistim. Boyle iyi insanlarin varoldugunu hissetmek gercekten mutluluk verici. Beni dusunup vakit ayirip yorum yoluyla ya da e-mail ile beni bilgilendiren arkadaslara gonulden tesekkur ediyorum.

Gecelim tarifimize :) Bu ev yapimi guzel dondurmanin tarifini Zeynep'ten aldim. Aslinda benim dondurmayla cok aram yoktur. Kirk yil yemesem aklima gelmez desem yeridir :) Ama işin içine "ev yapimi" girince durum hemen degisiveriyor. Evde yapilanlarin lezzeti bir baska oluyor. Hele cocugunuz varsa ilk firsatta bu dondurmayi yapip onlari sevindirin derim. Icinde ne oldugu belli, temiz, saglikli...

MALZEMELER:
  • 1 paket krema
  • 1,5 bardak pudra şekeri
  • 1 bardak suzme yogurt
  • 9 iri cilek


YAPILIŞI:
  1. Cilekleri rondoda pure yapiyoruz, karistirma kabina aliyoruz.
  2. Pure cilege pudra sekerini ve suzme yogurdu ekleyip homojen hale gelene dek cirpiyoruz. 
  3. Baska bir kapta kremayi cirpiyoruz ve cilekli karisima ilave ediyoruz.
  4. Tum malzemeyi guzelce cirpiyoruz ve borcama dokup buzluga(ben dondurucuya kaldirdim) kaldiriyoruz.
  5. Donmasini beklerken ara ara karistiriyoruz ki ustu donup ici krema kivaminda kalmasin. 
*3 saatte benim dondurma tamamen dondu ve yedik :))

3 yorum:

Erguvan Vakti dedi ki...

Görüntüsünün hazırdan farkı yok,dondurma bizim evde çok tüketilir,mutlaka deneyeeceğim,eline sağlık.

CANBOGAZDAN dedi ki...

Sagolasin canim

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

ne kadar pratik ellerinize sağlık hemen deneyeceğim :)