Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Haziran 2011 Çarşamba

ÇOBAN SALATA



Kac gundur yazacagim ama hep unutuyorum maalesef :(( Bir ara yorumlarimda sorun yasanmisti ve ben farkinda bile degildim. Blogunda yazarak ya da bana mail atarak bilgilendirme yapan ve yardimci olmaya calisan arkadaslara gonulden tesekkur ederim. Bu sanal alemde sizin gibi icten insanlarla tanismayi hic beklemiyordum, cok memnun oldum gercekten...

Salatamiza gececek olursak her evde yapilan hic bikilmayan basit bir salata. Aslinda icinde bir de yesil biber olmali ama biz genelde koymuyoruz...


MALZEMELER:
  • Domates
  • Salatalik
  • Kuru sogan
  • Maydanoz
  • Limon suyu
  • Zeytinyag


YAPILISI:
  1. Domates, salatalik, kuru sogan ve maydanozu dogruyoruz.
  2. Once limon suyunu sonra da zeytinyagini (bu önemli) salatamizin ustunde gezdiriyoruz.
  3. Afiyetle yiyoruz :)

Hiç yorum yok: