Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Mayıs 2011 Salı

HAVUÇ MEZESİ



Havuc mezesi ya da havuc salatasi yapimi cok basit lezzetlerden. Buyrun tarifimize...



MALZEMELER:
  • 3 adet iri havuc
  • 6 tepeleme yemek kasigi yogurt
  • 1 tepeleme yemek kasigi mayonez
  • 1 dis ezilmis sarimsak
  • tuz




YAPILISI:
  1. Havuclari rendeleyip teflon tavada hic yag koymadan kokusu cikip hafif rengi donene kadar kavuruyoruz.
  2. Havuclarin ilk sicakligi gecince tum malzemeyi karistirip servis ediyoruz.





SERVIS ONERISI: Mezeyi servis tabaginda sunabileceginiz gibi kurabiye kaliplariyla keserek sekillendirdiginiz tost ekmeklerine surup kanepe olarak da servis edebilirsiniz.

6 yorum:

olsada yesek suzan dedi ki...

çok pratik ve çok lezzetli bir salata bayılırım ben ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Yemeye doyamadığım nadir lezzetlerden biri..
Nefiss görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

mutfagabuyrun dedi ki...

çok severim.hem hefif hemde çok lezzetli olur.ellerine sağlık canım.öpüyorum.

CANBOGAZDAN dedi ki...

Yorumlariniz icin hepinize tesekkur ederim. opuyorum :)

Tijen dedi ki...

Ellerine sağlık canım,haddim olmayarak bir tavsiyem var havucu kavururken özellikle yağda kavurman çok faydlı zira A vitamini yağda çözünür...

Sevgiler.

CANBOGAZDAN dedi ki...

ne demek Tijencim cok memnun oldum yorum biraktigin ve tavsiyede bulundugun icin. tesekkur ederim, sevgiler :)