Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Mayıs 2011 Pazartesi

GREEK SALAD


YUNANİSTAN MUTFAĞINDAN YUNAN SALATASI

Sos malzemeleri disinda 320 kcal olan bu guzel salata bir kac peksimet ile tuketildiginde hafif bir ogun olacaktir.


MALZEMELER:
  • Domates
  • Kirmizi sogan
  • Feta cheese (Beyaz peynir)
  • Etli buyuk zeytin
  • Yesil sivri biber ya da tursusu
  • Marul


SOS ICIN:
  • Zeytinyag
  • Limon
  • Karabiber

* Ben salatalarda yag pek tercih etmiyorum ya da kullanacaksam bir kasik yardimiyla yag koyuyorum ki ne kadar kullandigimi goreyim kontrol edebileyim.

* Bir de limonunu cok koyarsam cok cabuk acikiyorum... ya siz ?

4 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

her türlü salatayı çok severim canım.harika bir görüntüsü var.ellerine sağlık.öpüyorum.

Aycan dedi ki...

Valla çok bir salata olmuş.Ellerinize sağlık.

Deli Anne dedi ki...

Çok leziz görünüyor, ellernize sağlık..

CANBOGAZDAN dedi ki...

Degerli yorumlariniz icin tesekkur ederim :)